יום רביעי, 29 ביוני 2011

שבוע הבא: לירן אביב בסינגל חדש (שישי במספר) ובו הוא מארח את סאבלימינל! להיט קיץ 2011 בשם "מאו-הב"!

יום רביעי, 29 ביוני 2011, 23:30.
מאת: אילוז מתניהMizrahit Asli.

הזמר הצעיר והמצליח, לירן אביב, ישחרר מחר לתחנות הרדיו סינגל חדש והפעם הוא בחר לשתף פעולה עם ה-ראפר קובי "סאבלימינל" שמעוני, לדואט חדש ומקפיץ! קיץ 2011 כבר פה.

השניים נמצאים בימים אלה בעיצומם של הקלטות השיר המשותף.

לירן אביב, אחד מהכוכבים החמים של המוזיקה הים תיכונית צפוי לשחרר בשבוע הבא להיט חדש לקיץ החם של 2011 יחד עם סאבלימינל שנקרא "מאו-הב".

שיתופי הפעולה שקרו בזמן האחרון היו האחרונים להצליח, אבל לבסוף היו הכי מוצלחים. קחו כדוגמה את "אני מבטיח" של אייל גולן וליאור נרקיס. סאבלימינל מצידו שיחרר את "Jew-Niversal", אלבום הלהיטים שלו, ולירן אביב מנגד - כבש אותנו עם הבלדה המנצחת "תגידי", מאז לא עצר לרגע ושיחרר להיטים ברצף.

חברת התקליטים של סאבלימינל "תאקט רקורדס" ו-"Anva Music" בה חתומים הלהיטים של לירן אביב והוא בעצמו, נמצאים בתל-אביב באותו מבנה ומה שגרם ליחסי שכנות ולהעלאת הרעיון ללהיט הקיץ לאוויר.

סאבלימינל מספר: "אין ספק שמדובר באחד משיתופי הפעולה הכי כיפיים שעשיתי עד עכשיו. הכל זרם מהר ובאווירה פנטסטית!". "לירן זמר מצוין ובחור מדהים, אני מאד מאמין בו ובדרך שהוא עושה. יש לו את כל הנתונים להיות סופרסטאר אמיתי. אני חושב שהדואט הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר לכם באוזניים כדי להיכנס לאווירת הקיץ".

לירן אביב בתגובה: "קובי הוא מוזיקאי ואמן ענק! אני מאד אוהב את מה שהוא עושה. כשנכנסתי איתו לעבודה באולפן – התחושות וההערכה התעצמו פי כמה. הכימיה שלנו היתה מצויינת וכבר מהשנייה הראשונה באולפן היה כיף, קובי פרגן ונתן לי טיפים ואני בטוח שהכיף הזה יעבור כבר בשמיעה הראשונה של השיר! אני לא יכול לחכות כדי לשמוע את התגובות מהקהל".

מילים של צ'ולי זכאי וקובי שמעוני, ללחן של איגור מלג'וקנוביץ, על העיבודים מנצח עמית הראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)