יום שני, 27 ביוני 2011

זהבה בן משיקה לעולם אתר חדש! בואו לראות ולהתרשם >>

יום שני, 27 ביוני 2011, 03:53.
מאת: אילוז מתניהMizrahit Asli.


האתר החדש של הזמרת הענקית והמוערכת, זהבה בן, עלה לאוויר! ב-19.6 עלה האתר באופן רשמי לרשת ורק עכשיו בימים אלה ההכנות האחרונות של האתר הסתיימו! מזל טוב על האתר החדש מכל צוות "מזרחית אסלי"!

האתר החדש של זהבה יש המון דברים כייפים ומעניינים, למשל, יש סימניה של "ביוגרפיה" ושם תוכלו לקרוא הכל אודות הזמרת המצליחה, יש גם סימניה של "קליפים" שבה תוכלו לצפות בהרבה קליפים חדשים ואף ישנים של זהבה. נוסף לכל זה יש עמודים כמו: "גלריית תמונות", "אלבומים" - שמה תוכלו לראות איזה אלבומים שחררה זהבה ומתי וכד', "פורום", "צור קשר" - שבאפשרותו תוכלו ליצור קשר עם אנשים שעובדים עם הזמרת ואף עם זהבה עצמה אם יתמזל מזלכם, ויש עוד עמודים מהנים ומעניינים. אתם מוזמנים להיכנס עכשיו ולהתרשם.

למי שלא ידע/שמע, הזמרת הענקית, זהבה בן, משתתפת בתוכנית ריאליטי חדשה הנקראת "חי בלה לה לנד" שהחלה לשדר החד מאתמול (ראשון, 26.6) בשעה 20:30 ב-"Yes", ומלבד זהבה בן משתתפים גם בתוכנית אמנים המטופ של הטופ, כמו: אלון דה לוקו, אביהו שבת, דודו אהבון, אתי לוי (אחותה של זהבה בן) ואחרונה חביבה במיוחד הזמרת ג'ולייטה שאתמול (ראשון, 26.6 - ערב התוכנית) שחררה סינגל חדש ומרגש בשם "דרמה". לכתבה המלאה >>

קישורים מומלצים:

הערוץ הרשמי של זהבה בן ביו-טיוב >>
העמוד הרשמי של זהבה בן בפייסבוק >>
לאתר של מי שמייצג את זהבה בן וגם את הזמר המצליח והמוכשר מאור דניאל (שזכור לכולם מהלהיטים: "לכי תספרי לכולם, "לבגידות" - על אלי זולתא ועוד.. >> 

------------------------------

לכניסה לאתר החדש של זהבה בן לחצו כאן >>

לצפייה חינם בפרק הראשון של התוכנית המצליחה והמעניינת ועוד הרבה יותר.. היכנסו לכאן >>> מומלץ ביותר !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)