יום חמישי, 21 ביולי 2011

אלירן צור בפצצה מוזיקלית חדשה "הרגע הראשון", מושלם לקיץ 2011!

יום חמישי, 21 ביולי 2011, 14:40.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.


לאחר הלהיט הענק ששחרר לאחרונה "סיכוי קטן" שעבר את ה-100,000 צפיות מאז שחרורו הרשמי ליוטיוב, אלירן צור, הזמר והיוצר הענק, משחרר הבוקר (חמישי, 21.7) את הסינגל החדש שלו הנקרא "הרגע הראשון", סינגל חדש וקצבי שמקדם מאוד את אלבום הבכורה שלו שייצא לחנויות לקראת החגים.

מאזה הלהיט הראשון של אלירן צור, הוא רק הולך ומשתבח עם הזמן וצובר עוד ועוד מעריצים שאוהבים אותו ואוהבים את השירים שלו! הזמר הזה עוד יגיע רחוק מאוד..מילה שלנו, אנחנו כבר סימנו אותו כאחת ההבטחות הגדולות של השנתיים האחרונות במוזיקה המזרחית-ים תיכונית!

בסינגל החדש "הרגע הראשון" אלירן צור מגביר הילוך, נותן טוויסט מעניין ומשחרר את אחת הפנינות שמעלות חיוך רחב על הפנים של כל אחד ואחת מאיתנו. "הרגע הראשון" סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורהומגיע לאחר
הלהיטים שצברו מאות אלפי צפיות ביוטיוב: "אל האור", "כולם יודעים" ו-"סיכוי קטן".

 את הסינגל החדש "הרגע הראשון", כתב  והלחין אלירן צור בעצמו, לעיבוד והפקה מוזיקלית של האחד והיחיד רביב רם בן מנחם! תהנו ולא לשכוח לייקים כמובן! 

להזאנה ללהיט "הרגע הראשון" של אלירן צור >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)