יום שבת, 16 ביולי 2011

רז בוחבוט ומאור בן סימון בסינגל חדש ושקט "עולה לי בזכרונות"!

יום שבת, 16 ביולי 2011, 21:37.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

רז בוחבוט, הזמר הצעיר והתותח וחצי מהצמד 'יעקב חתן ורז בוחבוט', שיתף פעולה ושחרר היום (16.7, מוצאי-שבת) את הסינגל החדש והשקט לו הנקרא "עולה לי בזכרונות" עם מאור בן סימון התותח והמעצב הענק (שמעצב ליעקב ורז את כל העטיפות לכל הסינגלים החדשים וכמובן עיצבוים לפייסבוק).

בעבר, שיתפו כמה פעמים הזמרים מאור בן סימון ורז בוחבוט פעולה בכמה להיטים וכמובן שהם הצליחו ובענק, הראשון הוא "רק חלום" קאבר מדהים לשיר "Just A Dream" של Nelly והשני הוא "קשה לי בלעדייך" שיצא בזכות ההצלחה של הסינגל הראשון.

את השיר החדש "עולה לי בזכרונות" כתב רז בוחבוט ללחן של City Boy Prodction.

שיהיה שבוע טוב לכולם מצוות "מזרחית אסלי"!

קישורים שימושיים:
להאזנה לסינגל "עולה לי בזכרונות" של רז בוחבוט ומאור בן סימון (קישור חדש ועובד!) >>

תגובה 1:

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)