יום שלישי, 19 ביולי 2011

סאבלימינל ולירן אביב בקליפ חדש ונוצץ ללהיט "מאו..הב", מתוך אלבום חדש!

יום שלישי, 19 ביולי 2011, 13:36.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

שני התותחים הבינ-לאומיים, לירן אביב וקובי "סאבלימינל" שמעוני, שחררו הבוקר (שלישי, 19.7) את הקליפ החדש שלהם ללהיט "מאו..הב" שיצא ב-15 ביולי (לפני 14 ימים בדיוק), הקליפ הזה הוא אחד הקליפים היותר יפים והמושקעים שיצאו לנו לאחרונה, מדובר פה בלהיט ענקי שכבר בתוךך שבועיים עבר את ה-100,000 צפיות ביוטיוב בשני הערוצים של הזמרים.

מלבד כמות הצפיות ביוטיוב, הסינגל אף קיבל אלפי הורדות בסלולרי תוך זמן קצר ובנוסף לכל קטף את המקום הראשון של כל מצעדי ההשמעות בארץ. כבוד!

את הסינגל כתב צולי זכאי עם סאבלימינל ללחן של איגור מלג'וקנוביץ, לעיבוד של שי ראובני ביחד עם עמית הראל וסאבלימינל המוכשר. הקליפ הופק ע"י נרטיבי הפקות.

במהלך הקליפ סאבלימינל ולירן נכנסים לבר עמוס באנשי הייטק מעונבים ויבשים ובתוך כמה דקות הופכים את המקום למועדון ריקודים שכולו מסיבה אחת גדולה ומטריפה.

קישורים שימושיים:

לכתבה המלאה על הסינגל "מאו..הב" שהעלנו לפני שבועיים לאתר >>

לצפייה בקליפ ללהיט "מאו..הב" של סאבלימינל ולירן אביב >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)