יום שלישי, 12 ביולי 2011

רגב הוד עם אלבום חדש ושביעי במספר "מרגיש בטוח"!

יום שלישי, 12 ביולי 2011, 13:40.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.
-------------------------------------
הבוקר (שלישי, 12.7) שחרר ה-זמר הענק והמצליח, רגב הוד, את אלבומו החדש והשביעי במספר וזאת לאחר שבשבוע-שבוע וחצי האחרון שחרר הזמר כ-3 סינגלים מתוך האלבום: "מתגעגע", "מחכה" - שוחרר אתמול ו-שיר הנושא של האלבום "מרגיש בטוח".

הלהיטים של רגב הוד שיצאו במהלך השנה-שנה וחצי האחרונות: "יותר מדי שנים", "רק אלוהים יודע", "היופי שלך", "שר לך" "את לי האור" , "הראש משתגע", "בואי אליי", "תגידי מי", מיקמו אותו כאומן החם של המוזיקה המזרחית-ים תיכונית ובין המצליחים ביותר בעשור האחרון. למי שלא יודע הלהיטים הללו צברו למעלה מ-6 מיליון צפיות באתר יוטיוב, עשרות אלפי הורדות בסלולר ולמעלה מ-3000 השמעות בתחנות הרדיו השונות במהלך כמה חודשים בלבד (לכו תדעו לכמה השמעות הלהיטים הללו צברו עד היום...!).

באלבום החדש יש כה-15 רצועות מוזיקה איכותיות וסוחפות, חלקן קצביות ומתאימות למסיבות וחלקן בלדות שקטות ומרגיעות שיעזרו לכם לצאת ממצב של דיכאון או סתם לשמוע שירים שקטים אם זאת האווירה שלכם באותו רגע.

באלבום ניתן למצוא לראשונה גם גרסה אקוסטית מפתיעה ללהיט הענק שצבר מיליוני צפיות ביוטיוב "יותר מידי שנים".

תגובת רגב הוד על האלבום החדש:

"מה שרוב האנשים יודעים עלי, הם יודעים דרך המוסיקה שלי. באלבום החדש ניסיתי לפתוח את הדלת הזו כמה שיותר. השירים האלו הם צעד ענק קרוב יותר למי שאני באמת ולמה שהמוסיקה שלי משקפת. בשבילי השירים האלו מסמלים משהו יפה, לפעמים הם אישיים ולפעמים אפשר פשוט להעריך את הסיפור שבהם אפילו אם הסיפור לא שלי, הכל בא מאותו מקום..."


בחרו לאיזה שיר אתם מעוניינים להאזין (+רשימת שירים):
*לחצו על שמותהם של השירים בכדי להאזין*


1. מרגיש בטוח (שיר הנושא של האלבום)
2. שר לך
3. מחכה (שיצא אתמול באופן רשמי לתחנות הרדיו וכבר עם 5,000 + צפיות ביוטיוב)
4. מתגעגע
5. תגידי מי
6. יותר מידי שנים-אקוסטי
7. אולי
8. היופי שלך
9. קסם מיוחד
10. כשאינך
11. יותר מידי שנים
12. בואי אליי
13. רק אלוקים יודע
14. הראש משתגע
15. את לי האור

להאזנה ללהיט "מרגיש בטוח" >>>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)