יום חמישי, 28 ביולי 2011

לאחר הלהיט "מפונקת": סטלוס ואורן חן בקליפ וסינגל חדשים "עפה על עצמך", מתוך אלבום חדש!

יום חמישי, 28 ביולי 2011, 22:14.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

הצמד הענק והוותיק, סטלוס ואורן חן, משחררים אלינו היום (חמישי, 28.7), קליפ וסינגל חדשים בשם "עפה על עצמך", והסינגל מגיע לאחר הלהיט הענק "מפונקת" שעבר את המיליון צפיות תוך פחות מחודש ביוטיוב.

ביחד עם הסינגל "עפה על עצמך", סטלוס ואורן חן, משחררים גם סינגל שיכול להוציא לכם את העיניים מרוב הסקסיות שלו (תראו את הקליפ ותבינו הכל..חח), ושתי הבחורות שכיכבו בקליפ של הסינגל "מפונקת", מככבות גם בקליפ הזה עם עוד כמה בנות שעוזרות להן לחמם את האווירה..!

את המילים לשיר כתב רפי בסקון ללחן יווני, על העיבוד המוזיקלי חתום דורון אלימלך.
את הקליפ המושלם הזה ביים איתן אשכנזי המוכשר.


לצפייה בקליפ "עפה על עצמך" של הצמד הענק סטלוס ואורן חן >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)