יום שישי, 29 ביולי 2011

אתניקס בקליפ חדש ללהיט "הטעם שנשאר", מתוך אלבומם האחרון "געגועים"!

יום שישי, 29 ביולי 2011, 11:28.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

להקת אתניקס, הוותיק והמוכשרת, שחררה ב-25.7 קליפ מושקע ביותר ללהיט הענק "הטעם שנשאר" מתוך האלבום "געגועים", שיצא לא מזמן וצבר הצלחה ואהדה גדולה בקרב המעריצים!

בקליפ החדש וגם בסינגל "הטעם שנשאר" מתארחים פרננדו סיישס, בנג'מין ואדבו קולהו והלן דנזומה.

הקליפ מדבר על שני גברים שמנסים להשיג את הבחורה-במקרה הזה הדוגמנית ליאת בלו, עד שבסוף הקליפ הם מגלים דבר אחד שהורס להם הכל..בהחלט קליפ מושקע ומשעשע..חובה לראות כדי להבין על מה מדובר.. : )

את הסינגל "הטעם שנשאר" כתבו מוקי דני ניב, זאב נחמה, פרננדו סיישס, בנג'מין קולהו ללחן מדהים של סולן הלהקה זאב נחמה כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית חתום יורם פוייזנר.

בימוי: עידו קרני ו"אווירת חג".
משחק: אילן זמיר, גל שפירא (אווירת חג) וליאת בלו.
הפקה - עומרי וישליצקי.

להקת אתניקס הוותיקה צפויה לצאת לסיבוב הופעות קיץ ברחבי הארץ בתאריכים הבאים:
  • ב-11.8 הם צפויים להופיע במתחם התחנה בירושלים.
  • ב-13.8 באמפי עומר.

  • ב-22.8 בפסטיבל בריזה באשקלון.
  • וב-27.8 הופעה נוספת בקיסריה.
לצפייה ישירה בקליפ ללהיט הענק "הטעם שנשאר" של הלהקה הוותיקה אתניקס >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)