יום ראשון, 17 ביולי 2011

יעקב חתן בסינגל חדש שמוקדש לאישתו "מתנת האל" - סינגל חדש ומקפיץ 2011!

http://i.ytimg.com/vi/I6_cCpGPkCo/0.jpgיום ראשון, 17 ביולי 2011, 06:13.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

לפני ארבעה ימים (שלישי, 14.7) פרסם הזמר הענק, יעקב חתן, שלא מפסיק לשחרר לנו שירים לאחרונה, עוד שיר חדש והפעם לאחר כל הלהיטים שיש לו הוא החליט לשחרר שיר לאהובתו וגם אישתו במציאות והשיר נקרא "מתנת האל"!

מילים: ישראל נהון.
לחן: יעקב חתן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב חתן.

עוד להיט חדש ומקפיץ של יעקב חתן לקיץ 2011!

למרות האיחור הקליל עדיין אנחנו "מזרחית אסלי" הראשונים שמפרסמים את השיר "מתנת האל" של התותח יעקב חתן!

האזנה לשיר "מתנת האל" השיר השיעקב הקדיש לאישתו >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)