יום חמישי, 14 ביולי 2011

הרכב הדאנס הענק MAZE בלהיט המדובר "לעשות לך טובה", מתוך אלבום בכורה שייצא בקרוב!

יום חמישי, 14 ביולי 2011, 14:30.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

למרות שההרכב הזה הוא לא מזרחי או ים תיכוני, החלטנו לפרסם אותו כאן באתר.

לפני כמה ימים פרסמנו לכם את שמו של הסינגל החדש של ההרכב MAZE + המילים של השיר ובנוסף חשפנו בפניכם את העטיפה הרשמית של הסינגל והודענו שהסינגל ייקרא "לעשות לך טובה" והוא צפוי להשחתחרר בשבוע הבא (זאת אומרת השבוע הזה..), והנה הוא פה, להיט הקיץ הרשמי של MAZE הנקרא "לעשות לך טובה", משתחרר היום (חמישי, 14.7) לתחנות הרדיו באופן רשמי.

הלהיט החדש "לעשות לך טובה", הוא להיט מועדונים קצבי וסוחף ושר (מבצע) אותו סולן הלהקה, מאור קגן, שאחראי כמעט לכל הלהיטים הגדולים של ההרכב המצליח הזה - MAZE.

הלהיט "לעשות לך טובה", מגיע לאחר רשימה ארוכה ומצליחה של להיטים: "נוגעת בי", "מאהב איטלקי", "מה את עושה לי", "תן לי מנוחה", "תגידי לי משהו", "בא לי לעוף" ו-"מאמי מאמי".
"לעשות לך טובה" נכתב ע"י ההרכב MAZE.

"מייז הוכרזו כפורצי דרך כאשר הצליחו בפעם הראשונה, היכנס לפלייליסט יום של השמעות בתחנות רדיו של מוזיקת דאנס ישראלית", כך נמסר ממנהלת ההרכב ריקי גבסו. "מייז הביאו את מוזיקת הדאנס הישראלית לקדמת הבמה ופתחו דלת לז'אנר חדש אשר הביא עימו פן חדש וצבע חדש לתעשיית המוזיקה הישראלית".

אודות הרכב הדאנס הגדול בארץ - MAZE:

הרכב הדאנס MAZE הוא ההרכב המצליח ביותר בארץ, להיט הבכורה שלהם "אפשר בסדינים" (שוחרר בשנת 2009) כבש את כל תחנות הרדיו והמצעדים ושבר גם שיאים בסלולרי שהורד מעל ל-100,000 פעמים.

הרכב הדאנס הענק והמצליח MAZE מורכב מרועי ימין - המפיק המוזיקלי של ההרכב (כבר 5 שנים ברציפות רזידנט ליין ימי חמישי-שישי של מועדון "האולטרא סאונד" שבקיבוץ יגור, מועדון המדורג מקום 3 בארץ!!), וטל קרמן, שהוא גם מפיק של ההרכב,ויחד עם זמרי הבית שלהם, מאור קגן והסולנית החדשה זוהר דותן, הם כובשים את הארץ בסערה עם כל להיט דאנס חדש שהם משחררים לתחנות הרדיו.

לאחר שכבשו את הארץ עם המגה-להיט הענק "אפטר בסדינים" שזכה למאות אלפי הורדות והשמעות, הם המשיכו להפציץ עם הלהיט "נוגעת בי" - שגם הוא זכה לקליפ מושקע כמו "אפטר בסדינים". משם הם המשיכו עם להיטים כמו: "תן לי מנוחה" - שזכה להרבה מאוד גרסאות רמיקסים שנוצרו ע"י דיג'יים מהטובים בארצנו, "מה את עושה לי", "מאהב איטלקי", ועוד כמה להיטים חדשים שיצאו בחודשים האחרונים וגם הם הצליחו מאוד כמו: "בא לי לעוף", "תגידי לי משהו" והמגה-להיט האחרון "מאמי מאמי".

ריכזנו לכם כמה קישורים שימושיים שיעזרו לכם קצת יותר להכיר את הרכב הענק הזה MAZE:

להאזנה ללהיט החדש של ההרכב MAZE "לעשות לך טובה" >>

2 תגובות:

  1. היי! רק רציתי לומר תודה על הלינק, אני עוקב קבוע אחרי העדכונים שלכם, ותמיד שמח לשמוע משהו חדש. ההמלצות שלכם לרוב מעולות :)

    השבמחק
  2. תודה רבה אנחנו אולי ממשיכים לעדכן מחדש את האתר מה אתה אומר כדי להמשיך ? :D

    השבמחק

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)