יום שלישי, 19 ביולי 2011

כתבה ענקית על הזמרים: יעקב חתן רז בוחבוט ומאור בן סימון!

יום שלישי, 19 ביולי 2011, 17:58.
מאת: אילוז מתניה, Mizrahit Asli.

לפני הכל, לכל מי שלא מכיר מיהם הזמרים האלה (רז בוחבוט, מאור בן סימון ורז בוחבוט), אני יכתוב לכם פה את כל מה שאתם צריכים לדעת והמטרה שלכם היא רק לפרסם אם אהבתם וכמובן לייקים! : ) שנתחיל ?

http://hamizrah.net/razbit/123/razbit%20copy.png
יעקב חתן ורז בוחבוט החליטו לשתף פעולה מתישהו בין השנים 2009-2010 והם הצליחו לפרוץ לעולם המוזיקה עם הלהיט "שלח לי את הכוח" שמהר מאוד התפרסם ברחבי הארץ וצבר אלפי הורדות באינטרנט ועשרות אלפי צפיות ביוטיוב.

כשהם ראו את ההצלחה של הסינגל הראשון הם החליטו לשחרר סינגל שני וגם הוא הצליח מאוד וכך הם עושים עד היום. עם הזמן הצטברו להם מאות אלפי מעריצים בכל רחבי הארץ שמאוד אוהבים את השירים שלהם והולכים איתך בכל מחיר..באמת מעריצים אמיתיים!

עם הזמן..החליט רז בוחבוט לשתף פעולה מאור בן סימון ויחד הם הביאו לעולם את הלהיט "רק חלום" - קאבר לשיר "Just A Dream" של Nelly שבתוך זמן קצר צבר כמות צפיות אדירה ביוטיוב וזה הוביל ללהיט השני שלהם "קשה לי בלעדייך" שגם הוא הגיע שבר שיאים ולכן הם החליטו לשחררר בימים האחרונים סינגל חדש הנקרא "עולה לי בזכרונות" ואנחנו כמובן העלנו עליו כתבה לאתר, אתם מוזמנים להיכנס אליה >>

http://hamizrah.net/razbit/123/3.jpgבמשך השנים, שחררו רז בוחבוט ויעקב חתן עשרות סינגלים וכולם הצליחו ובענק וכיום הם קטפו כמה מיליוני צפיות מכובדים ביוטיוב. יעקב חתן בעיקר שיתף פעולה עם רז בוחבוט אך הוא שיתף על עוד כמה אמנים מצליחים כמו: דור דנן, גל מלכה, קורל חצבני - שהלהיט איתה הגיע ל-2 וחצי מיליון צפיות ביוטיוב (כולל גרסת הרמיקס הרשמית שעברה את ה-700,000 צפיות), טירן זזון ועוד מלא אנשים תותחים שיודעים ליצר להיטים!

לאחרונה (חודש-חודשיים האחרונים), שחררו אלינו רז בוחבוט יעקב חתן וגם מאור בן סימון הרבה מאוד סינגלים חדשים: "עולה לי בזכרונות", "מנגינה של החיים", "תרקדי", "מתנת האל" ו-"במציאות את חסרה" שכבר יחדיו עברו כמעט את ה-100,000 צפיות באתר יוטיוב בתוך זמן קצר.

קישורים לשירים שלהם ביוטיוב:
בקרוב מאוד אנחנו נמשיך את הרשומה הזאתי ונביא לכם עוד שירים ועד מלא מידע על הזמרים! תודה : )

5 תגובות:

  1. תודהה רבה על כל ההשקעעה ממש יפה..

    השבמחק
  2. האתר הכי יפה שראיתי איי פעעם..

    השבמחק
  3. מממש מושקע ויפה.....

    השבמחק
  4. קובי תודה רבה גבר
    דניאל תוגה רבה אנחנו משתדלים שהוא יהיה ככה תמיד :D
    ואנונימי בבאמת תודה הכל זה מרעיונות שלנו

    השבמחק
  5. אתר מקסים עם כתבות מעניינות וזמרים אהובים, סחטיין!

    השבמחק

אנו כאן ב'מזרחית אסלי' משקיעים שעות רבות בתפעול האתר וכל מה שאנחנו מבקשים זה תגובה קטנה שתיתן לנו כוח להמשיך לספק לכם מוזיקה טובה ומשובחת לעוד הרבה הרבה זמן..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

שמות של שירים (מסודר לפי: א"ב)

חי בלה לה לנד (11) שני צדדים למטבע (11) דרמה (3) רומנטי או סימפתי (3) S.O.S (2) אם תרצי (2) דיבור מלוכלך (2) החמצן (2) חברים ואוהבים (2) לעשות לך טובה (2) מאו..הב (2) מרגיש בטוח (2) עלא עיני ועלא ראסי (2) רץ אל האור (2) תראו תראו (2) 2 עולמות אהבה אחת (1) Love Me (1) אהבה בת עשרים (1) אהבה קצרה (1) אהובתי (1) אחת לעניין (1) איני יכול (1) אני שומע שוב (אני חייל) (1) את בנשמה (1) אתה האבא אני הילד (1) אתה פה חסר לי (1) בא לו (1) בואי נרד אל הים (1) בוכה הסתר (1) בזכותך נסיכה (1) בין האמת לשקר (1) במציאות את חסרה (1) במרכז הרחבה (1) בשבילך (1) גיבור (1) געגועים (1) הולך ובא (1) הכל היה שונה (1) הלב שלי (1) השיר שלך (1) יופייך המשגע (1) ילדה בובה (1) יפה שלי (1) לא אוותר עלייך (1) לא אני הוא האיש (1) לילה קסום (1) לעולם (1) מה שלומך יקירי (1) מונאמור (1) מושלמת (1) מחכה (1) מכתב אהבה (1) מכתוב (1) ממעמקים (1) מנגינה של החיים (1) מקצב במרוקאית (1) מתנת האל (1) נותן לך אהבה (1) נכון להיום (1) נסחף איתך (1) נרקוד הלילה (1) נשמעת לליבי (1) עד סוף הזמן (1) עולה לי בזכרונות (1) עומד במקום (1) עושה לך טוב (1) עיניים שלי (1) פזמון החוזרת (1) קרוב אליי (1) רחוק ממך (1) שדה של שושנים (1) שלי ושלך (1) שפת הגוף (1) תגלי לי (1) תני לי להיות (1) תרקדי (1)